Tisztelt Vásárlóink!

 

Üzletünk új helyen várja vásárlóit, bővebb áruválasztékkal, bevezető árakon
várjuk kedves vásárlóinkat.

Új üzletünk címe:

1071, Peterdy u. 33. Szuterén

Nyitva tartás: 

Hétfő - Csütörtök: 8:00-17:00
Péntek: 9:00-13:00
Minden hónap első vasárnapja: 9:00-13:00


Telefonszám: +3670/6216555, +361/4266797
 

Általános Szerződési Feltételek


A Vásárlói szerződés a Megrendelő a webáruházon keresztüli megrendelés elküldésével lép életbe. A kiszállítandó termék(ek) mindaddig a www.eleganciashop.hu webáruház tulajdonát képezi(k), amíg a szállítást követően a termékek ellenértéke kiegyenlítésre kerül.


I. Az Eladó

1.) A 
www.eleganciashop.hu webáruházat a Shop-And  Kft. üzemelteti, továbbiakban Eladó.

2.) Az Eladó adatai:

Név: Shop-And Kft.
Székhely: 1181. Budapest, Vikár Béla u. 6. (Vásárlásra itt nincs lehetőség!)
Üzlet:1071,Peterdy u. 33. (Üzletünk/Postázási cím)
Cégjegyzékszám: 01-09-919999, bejegyző cégbíróság: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 14790632-2-43
 
II. A szolgáltatás igénybe vétele

1.) A 
www.eleganciashop.hu webáruházban a megrendelések leadására csak a webáruház rendszerén keresztül van lehetőség. A rendeléssel kapcsolatban az Eladó automata tájékoztató e-mail-t küld a Megrendelő felé. Amennyiben a rendelt termék nem kapható, úgy erről az Eladó tájékoztatja a Vevőt, egyeztetve a későbbi szállítás időpontjáról, más termék szállítására vagy a megrendelés törlésére vonatkozóan. A rendeléssel kapcsolatos adatok módosítására a felhasználóknak lehetőség van e-mail-en keresztül. A megrendelés elküldéséhez a webáruházban regisztráció szükséges, ahol a Vevő a szállítás teljesítéséhez szükséges adatok elküldi Eladónak. A szerződéskötés magyar nyelven történik.

A Vevő tudomásul veszi, hogy a 
www.eleganciashop.hu webáruházban végrehajtott megrendelést követően az Eladó általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre. Ezen megrendelések mentésre kerülnek, a későbbiekben is elérhetők.

2.) A megrendelés menete

www.eleganciashop.hu  webáruházban a rendelések leadására a Megrendelőnek a következő lehetősége van:

- kizárólag a 
www.eleganciashop.hu webáruház rendszerén keresztül, írásos formában -a későbbi félreértések elkerülése végett- a termék a virtuális kosárba való helyezésével, a virtuális kosár megrendelésével és a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok kitöltésével: név,e-mail cím, telefonszám, irányítószám, város, utca, házszám (emelet, ajtó).

Eladó elutasíthatja az utánvételes házhozszállítást illetve a postán maradó szállítást:
- Vásárló előző rendelését a saját kérésére nem vette át, illetve visszautasította.
- Ha a vásárló postázási címe vagy telefonos elérhetősége nem megfelelő ill. nem pontos elérhetetlen.
Ezekben az esetekben csak előre utalásos vagy paypal fizetést tudunk elfogadni, illetve a helyszíni átvételt tudja igénybe venni.

Az Eladó a megrendelésről automatikus, azonnali visszaigazolást küld. Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen további tisztázásra szoruló kérdés merülne fel, az Eladó 24 órán belül írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Vevőt.

3.) Fizetési mód

Belföldön (Magyaroszág):
A Megrendelő a megrendelés ellenértékét a következő módokon egyenlítheti ki:

- Előre utalással az Eladó bankszámla számára a megrendelés számára való hivatkozással:
Bank neve: Unicredit Bank Zrt.
Bankszámlaszám:10918001-00000043-88760000
- Utánvét esetén készpénzes fizetéssel a MPL futárszolgálat részére ill. MPL pontos átvételnél az átvételi ponton.
- Paypal bankkártyával történő fizetéssel
- Személyes átvétel esetén készpénzes fizetéssel vagy Simple Pay bankkártyás fizetési linken keresztül (e-mail cím szükséges hozzá, melyet helyben ellenőrizni tud).

Külföldön (Olaszország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Ukrajna, Románia, Moldova, Szerbia, Bosznia, Horvátország,Szlovénia, Ausztria, Németország, Svájc)

- Paypal bankkártyával történő fizetés

- Előre utalással IBAN:  HU77 10918001-00000043-88760000

- Bankkártyás fizetéssel Simple Pay rendszerén keresztül

Simple Pay fizetési tájékoztató:

 

Egyszerű és gyors online bankkártyás fizetés
A kényelmesebb és gyorsabb vásárlás érdekében a 
www.eleganciashop.hu webáruházban bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítunk a kedves vásárlóink számára.
Webáruházunkban a bankkártyás fizetés során Ön az OTP Mobil SimplePay rendszerét veszi igénybe.
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
További információért kérjük, látogasson el a 
www.simplepay.hu honlapra!  Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611ugyfelszolgalat@simple.hu

  1. A megadott e-mail címére kapott levélben „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK
Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Bankkártyával történő fizetésről

  • A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

  • Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

  • A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód - amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni - (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

4.) Szállítás és feltételei

A Vevő a megrendelt terméket utánvéttel vagy személyes átvétellel veheti át. A termék átvételének módját a Vevő a megrendeléskor jelöli meg.

- Szállítási költségek házhoz kézbesítés esetén:
A MPL házhoz szállítás költsége Magyarországon előre utalás és utánvét esetén:
30.000 Ft-ig 1890 Ft/csomag 30.000 Ft felett ingyenes

DPD Futárszolgálattal: 2290 Ft
A szállítási idő 2-3 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt. Amennyiben a Vevő szombati szállítás kér, úgy annak a plusz költsége +1000 Ft/csomag felszámításra kerül. A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a MPL ill. DPD részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.


- Szállítási költségek MPL csomagpont kézbesítés esetén:
A szállítás költsége Magyarországon előre utalás, bankkártyás és utánvét esetén:
30.000 Ft-ig 1490 Ft/csomag 30.000 Ft felett ingyenes.
A szállítási idő  3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt. Amennyiben a Vevő szombati szállítás kér, úgy annak a plusz költsége +800 Ft/csomag felszámításra kerül. A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket az MPL részére a rendeléskor megadott postahivatal címére átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.


- Szállítási költségek Nem Adom Fel futárral Budapest területére:
A szállítás költsége Budapesten Simple Pay, előre utalás és PayPal fizetés esetén
30.000 Ft-ig 1690 Ft/csomag 30.000 Ft felett ingyenes.
A szállítási idő  12.00 óráig történő megrendelés esetén aznap, 12.00 óra után leadott megrendelés esetén 24 órán belül, eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy ezzel a szállítási móddal a sérült embereknek biztosítanak munkát a megrendeléssel a futárdíj teljes összege a
Nem Adom Fel Alapítványnak fizetjük. Köszönjük a Segítségét!


- Személyes átvétel  (ingyenes)
Budapest, 1071, Peterdy u. 33. Eleganciashop kis- és nagykereskedés

Nyitva tartás: 

Hétfő - Csütörtök: 8:00-17:00
Péntek: 9:00-13:00
Minden hónap első vasárnapja: 9:00-13:00


(Személyes átvétellel megrendelt terméket maximum 10 napig tudjuk fenntartani átvételi pontunkon, ezután töröljük az így leadott megrendelést.)

- Szállítási költségek I. házhoz kézbesítés esetén:
(Ausztria,Szlovákia,Szlovénia,
Csehország, Románia, Horvátország)

A házhoz szállítás költsége külföldre Pay-Pal fizetés esetén:
0-100 Euro-ig 8,50 Euro/csomag 100 Euro felett ingyenes.
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt.
A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a MPL futárszolgálat részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.

- Szállítási költségek II. házhoz kézbesítés esetén:
(Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária)

házhoz kézbesítés esetén:
A házhoz szállítás költsége külföldre Pay Pal fizetés esetén:
0-100 Euro-ig 12,00 Euro/csomag 150 Euro felett ingyenes.
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt.
A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a MPL futárszolgálat részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.

- Szállítási költségek III. házhoz kézbesítés esetén:
(Olaszország, Franciaország, Spanyolország, Görögország, Svédország, Dánia, Málta)
házhoz kézbesítés esetén:
A házhoz szállítás költsége külföldre Pay Pal fizetés esetén:
0-100 Euro-ig 25,00 Euro/csomag 200 Euro felett ingyenes.
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt.
A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a GLS futárszolgálat részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.


Fizetési lehetőségek külföldről:
Külföldön történő fizetés lehetséges Pay Pal fiókról történő fizetéssel, előre utalással (Euro), ill. e-mailben küldött kártyás fizetési (Simple Pay)
linken keresztül.

Szállítási határidők külföldről (nagyobb mennyiségek esetében)
Minden esetben 100 db feletti megrendelés esetén a megadott szállítási határidők csak ajánlott szállítási határidők, a jelenlegi korona virus helyzet
miatt számos "vismajor" szituációkból kifolyólag. Cégünk 180 napos szállítási határidő csúszás esetén vállal kártalanítást a megrendelő
részére, az eredeti ajánlott szállítási határidőtől számítva.


Fizetés előre utalással:
Amennyiben előre utalással fizetne az alábbi adatok szükségesek hozzá, külföldről történő utalás esetén kizárólag Euro pénznemben
tud majd fizetni.

Kedvezményezett: Shop-and kft
IBAN szám: HU77109180010000004388760024
Swift kód:
 BACXHUHBXXX
Megjegyzés: "Megrendelés szám"

 

Tájékoztatás az át nem vett csomagok tekintetében:

A Ptk. 6:215. § és Ptk. 6:62. (1) §) alapján előzetes tájékoztatás vagy időben történő* megrendelés lemondás hiánya esetén cégünk,
a vásárlói szerződésben meghatározott szállítási díjat a csomag visszaérkezésekor kiszámlázza vásárlóink részére, melyett a megrendelő köteles megfizetni

díjbekérő alapján 8 napon belül.
*"megrendelése feldolgozás alatt" tájékoztató email küldésének napján 17.00 óráig



5.) Árak

www.eleganciashop.hu weboldalon a termékek az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. Pénznem: magyar forint:
Az Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.
Az Eladó nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük!
A termék kiszállításának költsége a weboldalon a megrendeléskor megjelenik.

III. Egyéb rendelkezések

1.) Garancia

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a weboldalon található termékek színárnyalata, a valóságban technikai okok miatt bizonyos esetekben eltérhet. Ilyen esetekben a 14 napos termék visszavásárlási garancia érvényes.

 Az Eladó a webáruházban található termékekre  fél év garanciát vállal. A garancia az Eladó által kibocsátott számlával vagy másolatának bemutatásával érvényesíthető. Az Eladó kizárólag a minőségi hibákért vállal garanciát, az egyéb, a használat során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállal.
A garancia a termék átvételekor lép érvénybe és a megrendelés napjától számított fél év múlva lejár. A hibás termékeket az Eladó kicseréli vagy a termék árát visszatéríti a Megrendelőnek abban az esetben, ha a hiba bizonyíthatóan a gyártás során keletkezett.

Termékeinkre a törvényi meghatározás szerint 6 hónap garanciát biztosítunk, ez idő után a törvényi szavatosság lép életben további 6 hónapig. A jótállási idő alatt cégünk költsége a kivizsgálás összege.
A szavatossági idő életbe lépésekor a vásárló saját költségén végzi a bevizsgálás költségét. Amennyiben ez alapján bebizonyosodik a gyártási hiba és nem külső fizikai hatás miatt sérült a termék, ebben az esetben tudunk csere terméket ill. amennyiben ez nem megoldható a pénzvisszafizetést felajánlani.


A garanciális csere terméket vagy a visszatérítés összegét az Eladó saját költségén juttatja el 14 napon belül a Megrendelő részére.

 

Szállítási garancia:

Rendelése ill. küldeménye átvételekor kérjük ügyeljen, hogy küldeménye sértetlen állapotban legyen. Ha az átvételkor a küldeményen külső sérülési nyomokat észlel, akkor megtörténhet, hogy a küldemény tartalma is sérült vagy hiányos lesz. A szállítólevél aláírása előtt figyelmeztesse a futárt a sérülésre és mindenképp írjon a futárral reklamációs jegyzőkönyvet, esetleg a küldemény állapotát is tüntessék fel. Ezzel meggyorsítja és leegyszerűsíti az esetleges későbbi reklamációt, garanciát webshopunk csak abban az
esetben tud vállalni, ha a sérülésről jegyzőkönyv áll rendelkezésre.
TÖRÉKENY TERMÉKEK: Kérjük törékeny termékek rendelése esetén, minden esetben 
készítsen fotót a termék kibontása előtt a csomagolásról is kívül és belül is mert károsodás esetén a MPL garanciája csak ennek megküldése esetén vállal felelőséget.

A szállítás alatt bekövetkezett károkért nem webshopunk hanem a MPL futárszolgálat felel, így ezekkel a felvételekkel tudja feléjük kárigényét bejelenteni az alábbi linken.

KÁRIGÉNY BEJELENTÉSE GLS FUTÁRSZOLGÁLAT FELÉ ITT

Amennyiben a kárigény ügyintézését nem találja megfelelőnek az alábbi 
békéltető testület felé tehet bejelentést:

Békéltető testület link



2.) A felelősség korlátozása

Az Eladó nem felelős az alábbiakért:
- Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget a Megrendelő bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- A webáruházban megjelenített termék kifogyása. Az Eladó bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
Webrendszerünk készletjelzése csak 1 db-ra érvényes készletet jelez, amennyiben ennél nagyobb mennyiségre van szükség azt telefonon szükséges egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal. (Tel:+361/4266797)
- Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
- Az Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt.
- Nagyobb egyedi gyártású termékeink esetén visszavásárlást csak minőségi kifogás esetén (hibás anyag) tudjuk érvényesíteni.
- A 14 napos visszavásárlási garancia nem vonatkozik olyan előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.
 
- A visszavásárlási garancia higéniai okokból nem vonatkozik ingekre (kivéve bontatlan csomagolású) fehérneműkre, zoknikra ill. az egészségügyi kiegészítőkre (maszk) kérjük ezért ezeket a terméket különös figyelemmel vásárolja meg.

3.) Adatbeviteli hibajavítás 

A regisztráció során a hibásan beírt adatot a kijelölés után lehet törölni és a helyes adatot a helyére rögzíteni.

A vásárlás során történt rossz adatbevitelt a Rendelés összeállítása nevű fázisban egyszerűen lehet korrigálni. Amennyiben a darabszámot szükséges javítani, úgy a mennyiség alatti mező kijelölése után írja be a helyes számot, majd nyomja, meg a Módosít gombot. H a kosár tartalmát szeretné törölni, akkor a termék melletti Töröl, gombot nyomja meg. Ha esetleg meggondolta magát a vásárlást illetően, úgy a TÖRÖL, gomb megnyomásával megszakíthatja a vásárlást. Ezt követően a rendszer rákérdez, hogy biztosan törli a megrendelést? Ha törölte, akkor a rendszer visszaugrik a Nyitóoldalra.
Amennyiben már az elküldött rendelését szeretné módosítani vagy törölni, akkor azt megteheti a +3670/4230866-es telefonszámon (H-Cs 8-16.00, P,Vas 8-12.00 között Szo:ZÁRVA) vagy a 
info@eleganciashop.hu e-mail címen.


4.)a Az elállás joga

A 17/1999.(II.5) Korm. Rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül a Megrendelő indoklás nélkül elállhat  a  vásárlási szándékától,  a következő feltételekkel:
- Az elállás joga a 
www.eleganciashop.hu webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a Vevő visszajuttat az Eladó címére a vásárláskor kapott számla vagy számla másolat csatolásával. Az elállás joga nem vonatkozik a hiányosan, sérült állapotban visszaérkező termékekre, amennyiben a termékek károsodása az után keletkezett, miután a Vevő átvette azt.
- A vásárlástól való elállás szándékát a Megrendelőnek e-mail-en, telefonon vagy postai úton kell bejelentenie. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a csomagot, írásban történő elálláskor elegendő egy elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül áruházunk felé. 

 

- Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli, a portósan küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.
- A visszaérkezett termék és a szállítási költségek ellenértékét a csomag visszaérkezésétől számított 5 munkanapon belül az eladó visszatéríti a Megrendelő által megadott bankszámla számra.
- Eladó követelheti a Vevőtől a termékben okozott kárt, amely a nem rendeltetésszerű használatból adódik.


4.)b Az elállás joga egyedi ill. nagyobb megrendelés esetén

- Elállás joga egyedi rendelés esetén kizárólag hibás ill. az eredeti szállítási határidőn felüli 180 napos szállítási határidőn felüli késés esetén érvényesíthető.

- Egyéb esetben egyedi logózott vagy egyedi méretben készített termékek esetén az elállás joga nem érvényesíthető, a megrendelés beérkezésekor a vételár teljes megfizetése érvényes.



5.) Panaszügyintézés

A Megrendelő észrevételeit, a webáruházzal illetve működésével kapcsolatos kérdéseit, panaszait a következő elérhetőségeken teheti meg:

Telefon: +3670/6216555

Nyitva tartás: 

Hétfő - Csütörtök: 8:00-17:00
Péntek: 9:00-13:00
Minden hónap első vasárnapja: 9:00-13:00

E-mail: info@eleganciashop.hu
Telefon:+361/4266797, +3670/4230866
Levelezés cím: Budapest, 1071 Peterdy u. 33. Eleganciashop
Az Eladó a megjelölt elérhetőségeken beérkezett kérdésekre 3 munkanapon belül válaszol.

Egyéb feltételek
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 2013. évi V. törvény (Ptk.), az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

A törvény további részleteinek megtekintése itt: (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére) 
https://net.jogtar.hu/

Partner kedvezményeink:

Webáruházunk kedvezményt biztosít partner webshopunkban a www.handbar.hu kreatív shop-on ill. igény esetén a szállítás együtt
feladva is megoldható. A handbar webshopon a "HANDBAR10" kuponkódot kérjük beírni és 10% kedvezményt biztosítunk. Együttes feladás esetén

a két webshopban, a megjegyzésben kérjük beírni az "együtt csomag" kifejezést.